google+ |
La sfârşitul săptămânii trecute comunităţile SEO şi de social mass-media au fost animate de discuţiile despre noul Google+. Personal, m-am trezit risipind minutele preţioase ale zilei de vineri jucându-mă cu toate caracteristicile sale. Dar această postare nu este despre toate chestiile cool de la Google +,o recenzie sau răspunsul la întrebarea dacă acesta poate fi sau nu un concurent extrem pentru Facebook. Oricum o să ia ceva timp să se concentreze pe ceea ce este cel mai important pentru noi ca marketing, celui ce iniţial a fost motor de căutare.
Care sunt implicaţiile de SEO ale Google +?
In timp ce noi suntem încă în primele zile de aventuri si scotociri, echipa Google + face modificări la platforma zi de zi, există câteva lucruri cu ajutorul cărora putem evalua influenţele în ceea ce priveşte SEO ale acestei noi născociri ale celor de la Google.
Unul dintre motivele de top pentru care vă recomandam să vă creaţi profile de social media era faptul că acestea au un rank mare, de obicei, o creştere organică foarte bună pentru marca, mai ales în cazurile legate de căutări. De exemplu, dacă faci o căutare pe numele meu pe Google, veţi vedea că din primele zece rezultate semnificative sunt rezultatele cu ale mele profiluri de social media, precum Facebook, Twitter si LinkedIn. Cu toate acestea, profilul meu Google + nu apare până la pagina 2, fiind bătut de către mai multe bloguri sau directoare de vari domenii.
Dar faptul care chiar contează este că Google probabil va acorda rank bun acestor profiluri în viitor, şi la un moment dat, profilurile acestea vor aduce, cel mai probabil link-uri inbound masive, ceea ce va stimula probabil, de asemenea, locul lor în clasament.
O provocare majoră, chiar acum, cu toate acestea, este faptul că Google a afirmat în mod clar faptul că profilurile Google+ în prezent nu ar trebui să fie utilizate pentru branduri corporatiste. Cu alte cuvinte, Google + nu are în prezent o configurare similară cu paginile Facebook pentru branduri. Sean Percival a citat VP of products Google, Bradley Horowitz care a spus, "Permiteţi-mi să fiu clar - şi îmi pare rău dacă acest lucru nu a fost evident - în prezent nu sprijim profilurile de branduri, organizaţii, şi entităţi non-umane în Google+.Susţinerea acestor entităţi non-umane este o funcţie, evident, mare - nu avem nici o alergie la ea, doar că în acest moment nu este o parte a sistemului, suntem în prezent în faza de testare !".
Trebuie acordată o mare atenţie şi secţiunilor Sparks, Post Content şi Links, asta dat fiind faptul că Google indexează conţinutul acestora. Ceea ce presupune ca vom avea de a face cu nişte creşteri organice serioase şi cu o vizibilitate crescută. dar momentan ne mulţumim cu urmărirea evoluţiei şi dezvoltării celor de la proiectul Google plus.
Una peste alta, am un singur sfat de dat pentru toţi cei interesaţi de SEO şi de adaptarea la noile oportunităţi de valorificare a potenţialului enorm oferit de noile tehnologii:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu