duminică, 10 iulie 2011

Lucian Bute l-a făcut KO pe Mendy în runda a 4-a (WELCOME TO ROMANIA)

Lucian Bute şi-a apărat pentru a opta oară centura de campion mondial la categoria supermijlocie, după ce l-a făcut KO pe Jean Paul Mendy în repriza a patra. Atmosfera a fost incendiară, spectatorii au scandat 'ROMÂNIA!' apoi 'LUCIAN'.
The Winner, LUCIAN BUTE! (sursa foto Grup RC)
Mulţumim LUCIAN BUTE, pentru motivul de bucurie şi mândrie!

Lucian Bute şi-a păstrat titlul de campion mondial al categoriei super-mijlocie. Pugilistul nostru şi-a apărat pentru a opta oară centura IBF, într-un meci finalizat atât de frumos după mai puţin de patru reprize. Într-o atmosferă electrizantă creată de cei aproape zece mii de spectatori prezenţi la Romexpo, Lucian Bute l-a pus la podea pe Jean Paul Mendy cu un croşeu de stânga, când mai erau 11 secunde din repriza a patra.Un final fantastic!
Momentul KO-ului a fost savurat din plin. Lucian Bute cu lacrimi în ochi s-a urcat pe corzile ringului, iar publicul l-a ovaţionat în picioare. Campion mondial din 2007, Bute şi-a apărat pentru prima oară centura în România. El are 29 de victorii la profesionism, din tot atâtea meciuri, 24 dintre ele obţinute prin KO.
"Mi s-a făcut pielea de găină cînd a intonat Andra imnul României. Am fost foarte emoţionat. Visul meu s-a începlinit, urmează unificarea centurilor, o voi face anul viitor. Voi aduce două centuri în România, vă promit!
Nu am forţat, lovitura a venit parcă de nicăieri. Cînd am văzut cum a căzut, am fost convins că Mendy nu se va mai ridica. Am vorbit cu francezul după meci, suntem amici în afara ringului. Decît să plîngă mama, mai bine să plîngă mama lui!", a spus Lucian Bute imediat după meci, în interviul acordat Protv.
Pe reţelele de socializare şi site-urile sportive românii îşi arătau bucuria şi trăirile, fiecare din lumea lui, bună sau mai puţin bună.
Mulţumim pentru cuvintele frumoase spuse din suflet!
Cinste şi Respect pentru CAMPIONUL ROMÂNILOR, LUCIIAAAAAAANN BUUUTTEEEEEEEEE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu