duminică, 29 aprilie 2012

Asana - Task Management for Teams, ultima tehnica de comunicare (deja face furori)

asana logo

Silicon Valley, acolo unde se da ceasul in tehnologie, e-mail-ul incepe sa fie inlocuit. Cel putin in mediul de lucru pe echipe, mediu in care exista si nevoia de mai multa comunicare intre participantii la un proiect.


E-mail-ul incepe sa fie depasit de noua aplicatie web. Asana este softul menit sa inlocuiasca emailurile si sa te ajute sa comunici mai bine cu echipele din care faci parte. Aplicatia ASANA a devenit extrem de apreciata in randul comunitatii IT din Silicon Valley. Versiunea pentru public a aparut de cateva luni si deja si-a gasit foarte multi adepti. Echipele sau proiectele care solicita maxim 30 de membrii au aplicatia aceasta in mod gratuit.

Dustin Moskovitz, baiatul cu butonul de LIKE la Facebook, este unul din "taticii" aplicatiei, care se pare ca se bucura de succes. Moskovitz a initiat acest start-up impreuna cu Justin Rosenstein. Creatorii spun ca Asana este o aplicatie care imbunatateste productivitatea si este foarte usor de folosit chiar si de persoanele care nu sunt  pasionate de tehnologie.
Asana a fost bine primita, deoarece se conecteaza cu nevoia sau dorinta fiecaruia de a atinge obiectivele si a improspata telurile individuale cat si de echipa. Astfel aplicatia devina o piesa dintr-un joc mult mai mare. Putem spune ca suntem ca facem parte din aceeasi echipa, cea in care obiectivul cel mai important este definirea, modelaresi realizare viitorului comun.
Au creat ASANA pentru ca au crezut, din toata inima, ca cel mai bun mod de a participa la imbunatatirea lumii este sa-i ajute pe altii sa o faca mai eficient. 
Cred ca este importanta, nu doar pentru cei cu misiuni deosebite sau importante, ci si pentru echipele normale, de fapt pentru fiecare din noi misiunea este cea mai importanta. Se pare ca putem ajunge mai rapizi, mai eficienti si mai concentrati tocmai pentru ca astea sunt si obiectivele celor care au realizat aceasta aplicatie. 
Interesant cum Kenny van Zanton  citeaza pe Noah Weiss: "Speed was the killer feature that got everyone on board. Since Foursquare moved over to ASANA, everyone - engineer, designer, bizdev, and in between - has two websites perpetually open: thei inbox and Asana."
Cifrele sunt impresionante, pentru o aplicatie relativ noua, peste 10 milioane de task-uri adaugate din care peste 4 milioane finalizate si se pare ca peste 75% dintre cei care au accesat aplicatia au ramas acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu