miercuri, 7 septembrie 2011

descopera fascinatia Google+ alaturi de mine)

Pana la urma Google+ a devenit o vedeta in toata regula. M-am gandit sa pun titlul asta( Oferi invitatii pe Google+) dar e prea aiurea asa ca am ales ceva mai comercial sau nu prea (descopera fascinatia Google+ alaturi de mine). Am tot citit despre statistici, sau nu stiu eu sau chiar nu se ocupa nimeni oficial, dar pana una-alta ma iau dupa cei de la findpeopleonplus.com si chiar cred ca dintre cei 

14,536,129

 G

oogle+ users 

indexed sunt si 10.447 din Romania mea.



Asa ca daca sunt doritori de invitatii pentru a accesa reteau Google+ va pot pune la dispozitie invitatii gratuite pentru Google plus.



Recomndarea mea ar fi sa va faceti un cont de e-mail la Gmail si apoi sa-mi postati adresa voastra in commenturi sau direct la belifecare@gmail.com



Bine ar fi sa stiti de ce vreti pe Google+ nu de alta dar este net superior a tot ce avem acum.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu